понеділок, 3 березня 2014 р.

Про вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів з математики в ЗНЗ району



УКРАЇНА

ЗБОРІВСЬКА РАЙОННА  ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІДДІЛ  ОСВІТИ

47201, м. Зборів Тернопільської області, вул. Б.Хмельницького, 41, тел. /факс: (03540)  2-16-93,  e-mail: osvitazbo@rambler.ru


  НАКАЗ

м. Зборів



3 березня  2014 р.                                                                 № 151-од



Про вивчення стану викладання та рівня

навчальних досягнень учнів 5-11 класів

з математики в ЗНЗ району



     На виконання плану роботи відділу освіти Зборівської  районної державної адміністрації та комунальної установи „Зборівський районний методичний кабінет” на 2014 рік

НАКАЗУЮ:

1.     Вивчити стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів 5-11 класів з математики в загальноосвітніх навчальних закладах району

з 12.03 по 18.04.2014 року.

2.       Затвердити пам’ятку щодо вивчення стану викладання та  рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів з  математики, що додається.

3.        Методисту комунальної установи „Зборівський районний методичний кабінет” Антонів Галині Ярославівні:

3.1.         Підготувати варіанти завдань для контрольних замірів у 5-11 класах з математики;

3.2.         До 15.05.2014 року  узагальнити довідку за наслідками вивчення стану  викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів з математики.

4. Заслухати на колегії відділу освіти  довідку про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів 5-11 класів з математики

5. Директорам ЗНЗ створити   умови  для  здійснення  вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів з математики.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника відділу освіти Сало Л.І.



           Начальник відділу освіти                                                 І.Т.Завербний



Антонів Г.Я.

Сало Л.І

Колос І.Б.

Данильчук Л.В.





ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ  відділу освіти

Зборівської РДА

№ 151-од від 3 березня 2014 р.



                                                                     Пам’ятка
з вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів
з математики


  І. Навчально- методичне забезпечення математики

    1.1Перспективне та річне планування навчального кабінету математики.

1.2Систематизація обладнання, наочних посібників та роздаткового матеріалу.

1.3. Забезпечення учнів підручниками.

1.4.Забезпеченість учителя фаховою та методичною літературою, фаховими   періодичними ви­даннями.

1.5.Самоосвітня робота вчителя.



   ІІ. Відвідування уроків, співбесіда з педагогами та учнями.

    2.1.Використання наочності, технічних засобів навчання.

2.2. Підготовка вчителя до уроку:

-         знання та використання вчителем вимог програми, методичних рекомендацій та інших нормативних документів з питань викладання математики;

-         визначення вчителем мети уроку, відповідно до неї відбір форм і методів роботи на уроці, підготовка дидактичних матеріалів, наочних посібників.

     2.3 Науково-методичний рівень викладання:

-         науковість і доступність викладання;

-         глибоке розкриття вчителем змісту програмового  матеріалу;

-         використання можливостей програмового матеріалу для формування наукового світогляду, загальнолюдських духовних цінностей, виховання національної свідомості, поваги до національної культури і традицій, ознайомлення з біографіями видатних українських математиків, що сприяє національному і патріотичному вихованню;

-         забезпечення чіткого виділення та пояснення основних понять, теорем, формул, передбачених програмою;

-         використання вчителем найефективніших методів і прийомів викладання, застосування наочності, інформаційних технологій;

-         впровадження диференційованого навчання;

-         робота вчителя з розвитку логічного мислення учнів на уроках розв’язування задач, підбір запитань, задач і вправ;

-         розвиток активної пізнавальної і розумової діяльності учнів;

-         виховання в учнів навичок самостійної роботи;

-         повторення навчального матеріалу, його доцільність і зв’язок з новою і наступними темами;

-         вироблення в учнів прийомів усної лічби та навичок математичних обчислень;

-         використання міжпредметних та внутрішньопредметних зв’язків;

-         ефективність  застосування методів, форм, критеріїв та засобів контролю рівня навчальних досягнень учнів;

-         об’єктивність оцінювання навчальних досягнень школярів;

-         система самостійних і контрольних робіт, дотримання рівневого підбору завдань;

-         співвідношення за складністю й обсягом домашніх і класних робіт;

-         стан ведення учнівських зошитів;

-         стан ведення класних журналів

2.4  Позакласна робота. Факультативні заняття

- організація і зміст гурткової  роботи.

- організація і проведення математичних вечорів, конкурсів, тижнів математики , олімпіад.

- випуск математичних газет, бюлетенів. Залучення до них школярів.

- зміст  роботи факультативних занять.

- вплив позакласної роботи на поглиблення і розширення знань школярів, виховання інтересу до вивчення  математики.

   ІІІ. Проведення контрольних замірів з математики в 5-11 класах   

3.1 Стан виконання навчальних програм. Кількість тематичних оцінювань, корекція навчальних  досягнень.

3.2         Якість  знань, вмінь і практичних навичок учнів, об’єктивність оцінювання:

-         володіння теоретичним матеріалом;

-         математична культура школярів, уміння застосовувати теоретичні знання на практиці;

-         наявність навичок усного рахунку і сформованість  обчислювальних навичок;

-         ступінь  розвитку мислення учнів, умінь розв’язувати задачі, доводити теореми;

-         сформованість у учнів навичок роботи з  підручником, таблицями, додатковою літературою;культура математичних записів, геометричних малюнків,  виконання геометричних побудов, графічна інтерпретація розв’язків завдань.



   ІV. Внутрішній контроль.

4.1. Вивчення дирекцією системи роботи вчителів математики (відвідування та аналіз  уроків, позакласних заходів, перевірка документації). Ефективність  висловлених адміністрацією пропозицій.

4.2. Розгляд стану викладання та рівня навчальних досягнень школярів з

        математики на засіданнях педагогічної ради, узагальнення матеріалів  

        наказами по школі.

Немає коментарів:

Дописати коментар