"Інформація. Дії з інформацією"
Види інформації за способом подання (презентація)
Вкажи яким способом подане повідомлення (інтерактивна вправа)
Способи подання повідомлень 3 клас
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Комп'ютерні пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. Пристрої введення та пристрої виведення.
Інтерактивні вправи:
Збереження повідомлень. Перетворення інформації з одного виду в інший.
Способи кодування (інтерактивна вправа)
Програма Розумні блоки (Котик Дуба з'їсть свій обід. Р1,Зав. 3)
Структурування інформації (презентація)
Поняття веб-сторінки, її адреси
Інтерактивні вправи
Ключові слова для пошуку. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у теки
Тренувальні вправи:
Прості критерії оцінювання веб-сайтів. Етика та безпека цифрової поведінки, цифрова репутація, цифровий слід. Відповідальна поведінка онлайн.
Інтерактивні вправи
Інтернетбезпека. А як вчиниш ти? (відео)
Модель адекватного реагування в сумнівних ситуаціях. Джерела отримання допомоги в прикрих і тривожних ситуаціях.
Конфіденційність даних, приватна інформація. Способи визначення і позначення авторства інформаційних продуктів. Поняття про захист авторських прав. Наслідки та ризики використання плагіату(списування).
Інтерактивні вправи
Середовища для читання електронних текстів.
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведенння символів за допомогою клавіатури.
Вправа 3 Вікно текстового редактора
Вправа 4 Об'єкти текстового документа
Вдосконалення навичок редагування та форматування тексту в межах офлайнових текстових редакторів.
Види алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців
Інтеративні вправи:
Середовище програмування для дітей Scratch.
Середовище Скретч
Знаходження та пошук пропущених дій в алгоритмах.
Посилання на виконання завдання 1 - Правила складання алгоритмів (learningapps.org)
Розумні блоки - Pilas Bloques (rozh2sch.org.ua)
Немає коментарів:
Дописати коментар