3 клас

"Інформація. Дії з інформацією" 

Види інформації за способом подання (презентація)

Вкажи яким способом подане повідомлення (інтерактивна вправа)   

Способи подання повідомлень 3 клас


Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Комп'ютерні пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. Пристрої введення та пристрої виведення. 

Інтерактивні вправи:

Збереження повідомлень. Перетворення інформації з одного виду в інший.

                  Способи кодування (інтерактивна вправа) 

               Програма Розумні блоки (Котик Дуба з'їсть свій обід. Р1,Зав. 3)


Структурування інформації (презентація)





Поняття веб-сторінки, її адреси


Інтерактивні вправи


Ключові слова для пошуку. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у теки


Тренувальні вправи:

Прості критерії оцінювання веб-сайтів. Етика та безпека цифрової поведінки, цифрова репутація, цифровий слід. Відповідальна поведінка онлайн.


Інтерактивні вправи

Модель адекватного реагування в сумнівних ситуаціях. Джерела отримання допомоги в прикрих і тривожних ситуаціях.

Конфіденційність даних, приватна інформація. Способи визначення і позначення авторства інформаційних продуктів. Поняття про захист авторських прав. Наслідки та ризики використання плагіату(списування).

Інтерактивні вправи



Середовища для читання електронних текстів.

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведенння символів за допомогою клавіатури.


Вдосконалення навичок редагування та форматування тексту в межах офлайнових текстових редакторів.



Види алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців

Інтеративні вправи:


Середовище програмування для дітей Scratch.


Середовище Скретч




 Складові частини об'єктів. Зміна вигляду об'єктів у середовищі Scratch.


Алгоритм зі звуком. Упорядкування об'єктів у середовищі Скретч.







Немає коментарів:

Дописати коментар