„Проектна
технологія у викладанні математики”
Керівник:
Паньків Г.С., вчитель математики Зборівської гімназії
Учасники:
вчителі математики вищої категорії та молоді вчителі району
Мета:
-
Удосконалення професійної компетентності
педагогів; створення умов для підвищення фахового та загальнокультурного рівня
вчителів; взаємообмін досвідом роботи; колективне опрацювання педагогічними
працівниками актуальних проблем; впровадження інновацій в НВП; виявлення кращого педагогічного досвіду.
-
Показати застосування методу „проектів” для реалізації
особистісно-діяльнісного (В. Давидов, Ш. Амонашвілі) і особистісно орієнтованого
підходів до освіти школярів (І. Якиманська, І. Бен, С. Подмазін та інші)
-
Подати проектне навчання як засіб, що дозволяє відірватися від „знаннєвої”
освіти та перейти до прагматичного, діяльнісного, особистісно зорієнтованого
підходів у навчанні.
-
Використовувати проектне
навчання як доповнення до інших видів
прямого чи непрямого навчання, як засіб прискорення росту в особистісному
вимірі, і в академічному.
-
Подати один із можливих способів реалізації
проблемного методу навчання.
Тематика засідань
Засідання 1. (15.11.2016)
1.
Використання проектного навчання при плануванні плану вивчення теми.
Паньків Г.С.
2. Захист проекту в 11 класі по геометрії "Положення висоти в пірамідах"
2.
Поєднання урочної та позаурочної діяльності учнів в процесі навчання
математики.
Мельник М.М.
3.
Виконання проекту у рамках позакласної та позашкільної діяльності учнів.
Паньків Г.С.
Засідання 2. (27.12.2016 року )
1.
Використання вікі-сторінок у
презентуванні проектного навчання при викладанні математики.
Паньків Г.С.
2.
Творчі проекти у позакласній роботі з математики. Заплановані результати і
форми представлення творчих результатів (блог, вікі-сторінка,рукописний журнал,
колективний колаж, публікація, сайт, вечір).
Учасники майстер-класу
3.
Творчий проект „Відстані в просторі”
(за матеріалами авторської школи).
Захист проектів в 10 класі з фізики « Реактивний рух», та в 11 класі «
Планети сонячної системи»
Паньків Г.С.
Засідання 3. (25.04.2017 р )
1. Ігрові проекти. Імітування соціальних
і ділових стосунків, що ускладнюються вигаданими учасниками ситуаціями.
1.
Микитишин М.В.
2.
Планування та презентація
проектів з алгебри для 11 класу "Застосування інтеграла до розв'язування
задач з фізики та геометрії" та з геометрії для 9 класу "
Застосування симетрії до розв'язування практичних задач"
1.Паньків Г.С.
3. Інформаційні проекти. Структура
та можливості систематичної корекції у ході роботи над проектом.
1.
Кохан Н.М
4.
Захист проектів у 8 класі з алгебри
"Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі" та
геометрії "Розв'язування прикладних задач на знаходження площ геометричних
фігур".
1.
Паньків Г.С.
Засідання 4. (16.05.2017 р.)
1.
Практико-орієнтовані проекти. Організація координаційної роботи у вигляді
поетапних обговорень та презентація одержаних результатів і можливих засобів їх
упровадження в практику.
Антонів Г.Я.
2.
Дослідницькі проекти. Визначення теми дослідження, аргументація її
актуальності, визначення предмета й об’єкта, завдань і методів, визначення
методології дослідження висування гіпотез розв’язання проблеми і намічення шляхів її розв’язання.
Різник
Н.С.
3.
Захист робіт наукового товариства «Думка»
"Застосування графічних методів у дослідженні параметрів" та
"Функціональні залежності у фізиці"
Паньків Г.С.
Немає коментарів:
Дописати коментар